11 Oktober

Snart blir det att ta min feta vääska och dra till carro och ha fotbollskväll och mys :)
Imorgon blir det komvux och arbetsförmedlingen och sen dra iväg till Mose och äntligen få träffa honom och umgås och slagga över så man kan dra snart och enkelt till tåget på torsda morgon.
Sen blir det att dra mot Mora :D
Fy fan vad jag längtar tills jag kan andas den friska luften och få träffa min underbara Sara igen! :)
Ska bli helt jävla fucking awsome!
Har med mig kameran och allt så ska allt publicera lite bra skit sen :)
Nu ska jag packa ner lite smått sen åker jag. Peace! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0