24 oktober

Har gjort stolta och stora steg idag, jag klarade förra veckans prov i matte, vågade vara med på lektionen och prata högt på genomgången flera gånger, har hört från okända människor att jag är väldigt duktig i matte. och vet ni det bästa, jag känner att jag kan!
Har bara tagit det lugnt efter komvux och gick en lång promenad inne i byn och strosade omkring innan hemgång med stolta steg, då kommer den en dam fram och berättar att jag har väldigt fina skor och det gjorde dagen lite extra bra! :)
Sitter just nu i min sköna och älskade säng och dricker te och tar det de lilla lugna, men snart blir det film och sova som gäller, är ganska så trött efter att inte ha sovit så bra inatt och somnat sen.
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag! :)
Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0